رئیس سازمان بورس، با اشاره به اینکه، ایجاد محدودیت در تامین انرژی صنایع تبعات منفی گسترده ای دارد، گفت: قرار بر این شد تا قطعی یا محدودیت مصرف برق صنایع به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده باشد و با اطلاع واحدهای تولیدی انجام شود.

عشقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مجید عشقی با اشاره به مکاتبات سازمان بورس با وزارت نیرو برای کاهش ریسک قطعی برق صنایع در تابستان گفت: قطعی برق صنایع در تابستان از جمله معضلاتی است که هر ساله شاهد تاثیرپذیری فعالیت تولیدی صنایع و نیز روند معاملات بازار از این اتفاق هستیم.

وی افزود: از چند وقت گذشته جلساتی را به منظور کاهش نوسانات بازار برگزار کردیم و قبل از ایجاد هر گونه مشکلی در بازار در صدد رفع این مشکل برآمدیم.

به گفته عشقی قرار بر این شد تا قطعی یا محدودیت مصرف برق صنایع به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده باشد و با اطلاع واحدهای تولیدی انجام شود.

رئیس سازمان بورس گفت: صنایع باید بتوانند به منظور کاهش ضرر و زیان احتمالی از محدودیت ایجاد شده در مصرف برق، تعمیرات اساسی واحدهای خود را به زمان قطعی برق موکول کنند.

هر ساله تلاش کردیم تا از طریق مذاکرات با نهادهای مربوطه اثر قطعی برق و گاز را در تابستان و زمستان به حداقل برسانیم.

وی گفت: تاکنون از طریق راه اندازی ابزارهای جدید در بازار سرمایه و بورس انرژی به سمت کنترل مصرف برق و کاهش زمان قطعی برق واحدها پیش رفتیم.

جزئیات مکاتبه سازمان بورس با وزارت نیرو | عشقی: قطعی برق صنایع را از قبل اطلاع دهید

کد خبر 859845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    5 0
    اول این گندی که زدید به بازار و هر روز منفیه درست کنید بعد اون نامه نگاری ها رو بکنید
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    این ریزش ها بعد از این همه رکود بازار و افزایش در بقیه بازارها هیچ دلیلی ندارد چرا پاسخگو نیستید؟
  • رضا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    دنبال بهانه میگردی مرد حسابی میخوای بازم بازار را منفی تر کنی؟ بازار سرمایه شده بازار سوختن سرمایه! کی میخواهید جوابگو باشید؟ اینهمه استرس و نگرانی به سهامدار حقیقی دادید دیگه مردم اعتماد نمیکنند. ظرف 3 ماه از امسال گذشته 40 درصد منفی شد سهم کدوم جنسی از اول امسال 40 درصد قیمتش کم شده؟؟
  • محمد IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 0
    حالا ببینید وقتی 2 روز بازار مثبت میشه ناظر از خواب پا میشه و معاملات را به ضن دستکاری میبنده و باطل اعلام میکنه ولی الان که همش منفیه ناظر بازار خواب تشریف دارند!!
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 0
    من موندم بعضی ها چطور این نون ها رو مبرند سر سفره زن و بچه هاشون!
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 0
    دامنه نوسان رو چرا اینجوری کردید ضررها اینجوری تا ۵ سالم جبران نمیشه